چکیده گزارش:
انسان که موضوع تعلیم وتربیت و به عنوان یک عامل فعال در فرآیند تدریس مورد نظر است، نیازها و رغبتهای متفاوتی دارد که بر اساس گفتهٔ تایلر (اگر برنامهها و سایر فعالیتهای مدرسه با توجه به رغبتهای محصلان تنظیم شوند در این صورت به طور فعال در آنها شرکت میکنند و در نتیجه نه تنها بهتر و آسان تر یاد میگیرند بلکه میآموزند که چگونه خود را با شرایط مدرسه وفق دهند) لذا در این مقاله به چند روش تدریس و سنجش تکوینی بر اساس نیاز و رغبت دانش آموزان اشاره شده است
نمونه گزارش تخصصی علوم تجربی
نمونه گزارش تخصصی علوم تجربی
نظرات شما عزیزان: